مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-27اقتصادي

18 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان امور اراضی کشور گفت: 18 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان امور اراضی کشور گفت: 18 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد.

پرویز محمدی در حاشیه سفر به لرستان امروز هشتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع حدنگاری و کاداستر اراضی کشاورزی، اظهار کرد: از سال 94 این وظیفه به سازمان امور اراضی کشور تفویض شده و در واقع متولی اجرای طرح کاداستر است.

وی با بیان اینکه براساس این قانون، دستگاه های اجرایی موظف هستند اطلاعات اراضی کشاورزی را در اختیار سازمان ثبت قرار دهند تا براساس آن سند اراضی در اختیار افراد قرار گیرد، تصریح کرد: از سال 94، با استفاده از عکس های هوایی که سازمان نقشه برداری متولی تهیه آن است، اقدام به تهیه نقشه اراضی کشاورزی شده و به تبع آن اطلاعات توصیفی شامل مشخصات بهره برداران نیز احصاء شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد: با استفاده از این اطلاعات مکانی و توصیفی، صدور اسناد کشاورزی را دنبال می کنیم.

محمدی اضافه کرد: به خاطر هزینه بر بودن این کار در مجموعه کشور، تهیه عکس ها نیازمند تجهیزات مناسب است و هواپیمای خاص و نظارت نیاز دار و همچنین به خاطر مسائل اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد

18 میلیون هکتار اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد