مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-27اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه فعالان قرآنی


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه فعالان قرآنی خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه فعالان قرآنی خبر داد.

عبدالهادی فقهی زاده در دیدار با نخبگان، هنرمندان و فعالان قرآنی لرستان که امروز هشتم بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: 12 میلیارد تومان سال گذشته برای بیمه فعالان قرآنی کشور هزینه شد که این رقم امسال به 28 تا 30 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: قرآن کریم بیدارکننده از غفلت، نور مبین، شفاعت دهنده و چراغ راه است و دستگاه های تبلیغاتی دشمن درصدد بی نیاز کردن ما به این کتاب آسمانی هستند اما مردم باید خود را نیازمند قرآن بدانند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت هفت هزار بیمه شده قرآنی در کشور ادامه داد: پالایش بیمه های قرآنی از اردیبهشت ماه امسال آغازشده است و امیدواریم دو تا سه هزار ظرفیت جدید ایجاد کنیم.

فقهی زاده خاطرنشان کرد: همچنین دولت 20 میلیارد تومان برای اختصاص تسهیلات چهار درصد به فعالین قرآنی تأمین اعتبار کرده است.

وی اضافه کرد: پنجم تا بیستم اردیبهشت ماه سال آینده برای نخستین بار نمایشگاه ملی مجازی قرآن کریم برگزار می شود تا علاقه مندان بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه فعالان قرآنی

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه فعالان قرآنی