مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-27بين الملل

نوری المالکی: الحشد الشعبی باقی است و به آزادسازی خاک عراق ادامه می دهد


«نوری المالکی» نخست وزیر اسبق عراق تاکید کرد که الحشد الشعبی با تمام عزم و اراده خود به آزادسازی خاک عراق از تروریسم ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبر ائتلاف دوله القانون عراق تاکید کرد که عراق توانایی خود را در شکست دادن تروریسمی که طرف هایی اصلی در داخل عراق، منطقه و جهان در پشت آن قرار دارند، به جهانیان ثابت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، نوری المالکی امروز (چهارشنبه) در مراسمی که در بغداد به مناسبت بزرگداشت یاد شهدای الحشد الشعبی برگزار شده بود، گفت: الحشد الشعبی باقی می ماند و با تمام عزم و اراده خود به آزادسازی همه خاک عراق از وجود گروه تروریستی داعش ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: اگر هیچ قدرتی در جهان قادر به رویارویی با این قاتلان نبوده است، عراق ثابت کرده که قادر است با فرزندان خود تروریسم و ​​تروریست ها را شکست دهد حتی اگر کشورهای بزرگ پشت سر آنها قرار بگیرند.

شنبه شب گذشته در جریان درگیری شدید عناصر تروریستی داعش با نیروهای الحشد الشعبی در استان صلاح الدین دست کم 11 نیروی این سازمان به شهادت رسیدند و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی: الحشد الشعبی باقی است و به آزادسازی خاک عراق ادامه می دهد

نوری المالکی: الحشد الشعبی باقی است و به آزادسازی خاک عراق ادامه می دهد