مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:002021-01-27سياسي

تشکیل10 هزار گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور


قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: تا پایان سال آینده تعداد گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر به 10 هزار گروه خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله میرزایی چهارشنبه شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: مردم محور همه مسائل هستند و باید به مسئولان امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی افزود: کردستان جزو استان های درخشان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است و با هشت هزار نفر کارآموز در سامانه آموزشی امر به معروف در رده دوم کشور قرار دارد.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اعلام کرد: در حال حاضر هزار گروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور فعال هستند که تا پایان سال آینده این تعداد به 10 هزار گروه می رسد.

میرزایی افزود: کردستان با 100 گروه جهادی رتبه چهارم را در کشور دارد و تلاش های گروه های تخصصی در این استان قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگی ایجاد شود که همه مردم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر ورود کنند و در دستگاه های اجرایی هم امر به معروف بین پرسنل نمود پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از موارد پویایی امر به معروف و نهی از منکر مبحث احترام است و خیرخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل10 هزار گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

تشکیل10 هزار گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور