مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-27سياسي

فعالیت های اشتغال زا و محرومیت زدای بسیج زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی


جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحی، مسؤولان و مدیران بسیج سازندگی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید همگان برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم .

وی افزود: فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل نیز در راستای تحقق عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج و سپاه در کنار انجام ماموریت های مختلف، مردم یاری و مردم داری را در اولویت برنامه های خود قرار داده و در شرایط سخت و بحرانی، همراهی با مردم و خدمت صادقانه به ولی نعمتان را به نمایش گذاشته است .

وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت برنامه ریزی شده برای پیشبرد برنامه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های اشتغال زا و محرومیت زدای بسیج زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی

فعالیت های اشتغال زا و محرومیت زدای بسیج زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی