مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-27سياسي

ابراز نگرانی سازمان نظام پزشکی اردبیل از احتمال خیز جدید کرونا ویروس در روزهای آتی


ستاد مبارزه با کرونا سازمان نظام پزشکی اردبیل با صدور بیانیه ای از احتمال خیز مجدد بیماری کووید 19 در صورت عادی انگاری این بیماری در جامعه ابراز نگرانی کرد.

- ایسنا/اردبیل ستاد مبارزه با کرونا سازمان نظام پزشکی اردبیل با صدور بیانیه ای از احتمال خیز مجدد بیماری کووید 19 در صورت عادی انگاری این بیماری در جامعه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح است: مردم شریف و هم استانی های عزیز، ضمن تشکر از همکاری و همدلی مردم شریف استان در مقابله همگانی با ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های متخصصان که منجر به کاهش موارد بستری و فوت ناشی از این بیماری گردیده است بر خود وظیفه می دانیم برای بار دیگر مراتب قدردانی این سازمان از مساعی همکاران نظام سلامت در بخش های دانشگاهی و خصوصی ،مراکز بهداشت و بیمارستانها و نیز تمام بخش های دولتی و غیردولتی اعلام داریم .

بر اساس ارزیابی های کارشناسی و اعلام نظر متخصصان امر و تحلیل شرایط موجود گرچه در روزهای اخیر به مدد همکاری عمومی موارد بستری بیماران کاهش یافته ،اما همزمان علائم و نشانه هایی از احتمال درگیری در سنین نوجوانی و کودکان با قدرت انتشار بالا وجود دارد که در صورت عادی انگاری بیمار احتمال خیز مجدد بیماری با شدتی بیشتر از آنچه در ماههای قبل شاهد بودیم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی سازمان نظام پزشکی اردبیل از احتمال خیز جدید کرونا ویروس در روزهای آتی

ابراز نگرانی سازمان نظام پزشکی اردبیل از احتمال خیز جدید کرونا ویروس در روزهای آتی