مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-27سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 25 پروژه همزمان با دهه فجر در ماکو


25 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری 450 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: 25 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری 450 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

علی محمدی امروز 8 بهمن ماه درتشریح پروژه های دهه فجر، با اعلام این خبر افزود: بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و با حضور حداقلی برگزار خواهد شد.

وی اولین روز از دهه مبارک فجر را برگزاری مراسم زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه این شهرستان یاد کرد و افزود: رژه خودرویی نیروهای نظامی، انتظامی درکنار دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان و همچنین افتتاح طرح های عمرانی شهرداری ماکو در اولین روز از این دهه پیگیری می شود.

وی در ادامه از افتتاح همزمان 20 واحد مسکن مددجویی در شهر بازرگان و همچنین افتتاح 65 واحد مسکن روستایی در کنار افتتاح همزمان طرح های گاوداری شیری با ظرفیت 40 راس و همچنین گوساله پرواری با ظرفیت 50 است در دومین روز از این دهه خبر داد.

فرماندار ماکو همچنین افتتاح واحد مسکونی خانه عالم و همچنین افتتاح سد آبخیزداری در حوزه مشرف به شهر ماکو در کنار طرح های عمرانی و توسعه آبادانی روستاهای بخش مرکزی را از دیگر پروژه های یاد شده قابل افتتاح اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 25 پروژه همزمان با دهه فجر در ماکو

افتتاح و کلنگ زنی 25 پروژه همزمان با دهه فجر در ماکو