مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-27سياسي

بازارچه مرزی پسابندر در دهه فجر افتتاح می شود


مدیر بازارچه های مرزی استان سیستان وبلوچستان گفت: اقدامات زیرساختی بازارچه مرزی پسابندر در حال اجراست و در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی استان سیستان وبلوچستان گفت: اقدامات زیرساختی بازارچه مرزی پسابندر در حال اجراست و در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مبین علی میر اظهارکرد: تنها بازارچه آبی استان با پیگیری های استاندار و در راستای اهمیت این مرز دریایی برای اشتغال و توسعه، در دهم شهریورماه سالجاری به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی افزود: با موافقت دولت با ایجاد بازارچه مرزی پسابندر گامی دیگر در جهت اشتغال و توسعه اقتصادی و تجاری سواحل مکران برداشته شد که می تواند پس از راه اندازی، نقش مهمی در صادرات و واردات با کشور پاکستان و سایر کشورهای هم مرز آبی ایفا کند.

میر به اهمیت و جایگاه بالای این منطقه در حوزه اقتصاد، تجارت و گردشگری اشاره کرد و گفت: بازارچه پسابندر دارای موقعیت مهم و استراتژیک در سواحل مکران است به طوری که با راه اندازی آن می توان تبادلات تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، پاکستان، هند و کشورهای آفریقایی برقرار نماییم.

وی ادامه داد: پس از تصویب این بازارچه، تلاش مجموعه دستگاه های متولی برای راه اندازی زیرساخت های اولیه در این بازارچه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه مرزی پسابندر در دهه فجر افتتاح می شود

بازارچه مرزی پسابندر در دهه فجر افتتاح می شود