مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-27اجتماعي

جذب 25 هزار معلم درسال 99/ سه میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از جذب 25 هزار و 497 معلم حق التدریس در کشور خبرداد و گفت: سه میلیون و 700 هزار دانش آموز به دلیل نداشتن تبلت از نرم افزارشاد بی بهره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشان نداد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای حق التدریس در چهار گروه آموزش دهنده، آموزشیار، خرید خدمت و پیش دبستانی ها است که مقرر شد تا پایان برنامه ششم تمام این نیروها ساماندهی شوند.

احمدی لاشکی ادامه داد: تعداد این افراد 88 هزار نفر بوده که طبق سهمیه اداره استخدامی در مرحله اول 25 هزار و 497 جذب می شوند که سهمیه استان گلستان 700 نفر بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: این افراد بر اساس موضوعاتی همچون فرزندان شاهد، سهمیه سه درصدی و سهمیه آزاد و همچنین مدرک تحصیلی و سنوات تدریس امتیاز بندی شدند.

وی بیان کرد: نفرات باقیمانده نگرانی نداشته باشند زیرا مشکل آنها مانند بقیه مشمولان برطرف می شود و همه آنها جذب و آموزش و پرورش خواهند شد.

احمدی لاشکی در خصوص سامانه شاد هم گفت: در این پیام رسان 16 میلیون و 800 هزار کاربر وجود داشته و نواقصی هم در آن وجود دارد که باید به تدریج برطرف شود.

وی اضافه کرد: سه میلیون و 700 هزار دانش آموز به دلیل نداشتن تبلت از نرم افزار شاد بی بهره هستند و بنابراین طرح هدایت با محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 25 هزار معلم درسال 99/ سه میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند

جذب 25 هزار معلم درسال 99/ سه میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند