مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-27سياسي

دهیاران برنامه مدونی برای رفع مشکلات روستاها داشته باشند


پیشرفت و آبادانی روستاها از الزامات توسعه پایدار است - ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: پیشرفت و آبادانی روستاها از الزامات توسعه پایدار است علی محمدی ایروانلو امروز 8 بهمن ماه در جلسه نشست مشورتی با دهیاران بخش مرکزی ماکو با بیان اینکه امروز پیشرفت و آبادانی روستاها از الزامات توسعه پایدار هستند، گفت: در هر جامعه اگر در روستاها امکانات رفاهی و آسایشی فراهم شود روند مهاجرت به شهرها کاهش پیدا کرده لذا از یک سو روستاها ثبات و پایداری بیشتری پیدا می کنند و از سوی دیگر رفتارها و خروجی هایی که از یک روستا انتظار داریم را عملا مشاهده خواهیم کرد.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه دهیاران ثمره تشکیل شوراها بوده اند و مدیریت روستاها بر عهده دهیاران است، اظهار کرد: دهیار باید با بررسی و جمع بندی مشکلات روستا برنامه مشخص و مدونی را در حل و فصل مشکلات و توسعه روستا داشته باشد.

وی در ادامه افزود: هر چه قدر در یک کشور روستاها قدرت و توانمندی هایشان بیشتر باشد و روستا نشینی مورد اقبال قرار بگیرد طبیعتاً بازخوردهای آن در توسعه پایدار کشور و روند تولید ثمرات ارزشمندی را نصیب کشور خواهد نمود.

امیر نعنایی بخشدار مرکزی ماکو نیز در این جلسه با ارائه گزارش از عملکرد این بخشداری با بیان اینکه مشکلات عمومی بخش مرکزی از جمله راههای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران برنامه مدونی برای رفع مشکلات روستاها داشته باشند

دهیاران برنامه مدونی برای رفع مشکلات روستاها داشته باشند