مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:102021-01-27ورزشي

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن: با کسی تسویه حساب نداریم


سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: صحبت های رحمان رضایی را به حساب جوانی و بی تجربگی ایشان می گذارم و تسویه حساب با کسی نداریم.

- ایسنا/اصفهان سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: صحبت های رحمان رضایی را به حساب جوانی و بی تجربگی ایشان می گذارم و تسویه حساب با کسی نداریم.

رسول کربکندی شامگاه چهارشنبه (8_بهمن ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان یاد یاران با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن و صحبت های رحمان رضایی، اظهارکرد: من علی القاعده به خاطر باشگاه صحبت نکردم و ایشان صحبت هایی کردند و من می گذارم به حساب جوانی و بی تجربگی و آنچه الان برای ما مهم است ذوب آهن است و تسویه حساب نمی خواهیم با کسی داشته باشیم.

وی افزود: در حد بالایی هیئت مدیره از ایشان حمایت کرد و الان هم کمک می کنیم که این تیم به جایگاه خود برگردد، فوتبال خوبی انجام می دهند؛ اما متاسفانه نتیجه نمی گیرند و داوری به ما خیلی لطمه زده است و به همین علت فرصت بیشتری داده شد که امیدوارم این هفته با توجه به بازی حساسی که با نساجی داریم که تیم نزدیک به ما است بتوانیم با کسب نتیجه روند رو به جلویی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن: با کسی تسویه حساب نداریم

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن: با کسی تسویه حساب نداریم