مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-27سياسي

اتفاقات اقتصادی کشور حاصل اقتصاد غیرشفاف و رانتی است


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اقتصادی که در کشور رخ داده، حاصل اقتصاد غیرشفاف و رانتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت صنایع نساجی در استان یزد اظهار داشت: کار صنایع و سرمایه گذاران این حوزه در شرایط سخت اقتصادی تحسین برانگیز است و دولتمردان باید شرایطی را فراهم آورند که مسیر آنها هموارتر شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات اقتصادی که در کشور رخ داده، حاصل اقتصاد غیرشفاف و رانتی است، افزود: وقتی دارنده مالک اصلی هولدینگ یکی از اصلی ترین شرکت ها بازنشستگان نفت است، نتیجه این می شود که از انفال برای سودرسانی به خودشان بهره می گیرند.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی ذینفع خودش در منافع خودش تصمیم می گیرد، به اینجا می رسد که ارزان بخرد و گران بفروشد و به این ترتیب سود بسیار کلانی به جیب آنها سرازیر می شود اما در مقابل، تولیدکنندگان با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شوند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: تا زمانی که رقابت درستی در عرصه تولید و اقتصاد نداشته باشیم و شفافیت لازم وجود نداشته باشد، چنین مشکلاتی ایجاد می شود.

وی گفت: ما باید در زمینه داخل و خارج تبعیض به نفع داخل داشته باشیم و سرمایه گذاری های ما باید برای کارگران و نیروهای داخل کشور و تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اقتصادی کشور حاصل اقتصاد غیرشفاف و رانتی است

اتفاقات اقتصادی کشور حاصل اقتصاد غیرشفاف و رانتی است