مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-27سياسي

اخذ مجوز جذب 12 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی کشور


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به میزان 12 هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه آموزش استثنایی کشور کمبود وجود دارد که مجوز لازم جهت جذب این نیروها اخذ شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به میزان 12 هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه آموزش استثنایی کشور کمبود وجود دارد که مجوز لازم جهت جذب این نیروها اخذ شده است.

سیدجواد حسینی روز چهارشنبه 8 بهمن در جلسه ویژه شورای معاونان آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: سال 98 میزان اعتبارات آموزش استثنایی 140 میلیارد بوده که این رقم در سال جاری به 180 میلیارد رسید و در همین سال با مذاکرات صورت گرفته با مجلس شورای اسلامی 250 میلیارد تومان به این رقم اضافه شد.

وی افزود: به ازای هر 5 هزار دانش آموز استثنایی در کشور یک مرکز ویژه یادگیری لازم است که استان مرکزی در حال حاضر 15 مرکز دارد و بر اساس استاندارد باید 14 مرکز دیگر در این استان راه اندازی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تاکید انقلاب اسلامی بیش و پیش از هر مولفه ای بر مولفه فرهنگی است، تصریح کرد: یکی از کارویژه های مهم نظام آموزش و پرورش کاویژه ایجاد و گشترش عدالت آموزشی و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز جذب 12 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی کشور

اخذ مجوز جذب 12 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی کشور