مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-27سياسي

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می کند


معاون اول رییس جمهور، برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین پیگیری طرح های در دست اجرا روز شنبه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از اهواز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین پیگیری طرح های در دست اجرا روز شنبه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

طی این سفر دو روزه، معاون اول رییس جمهور علاوه بر افتتاح چند طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و کارخانه تولید مواد شیمیایی (پرشین کلر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحد های آسیب دیده از سیل در بندر امام خمینی (ره) نیز شرکت خواهد کرد.

بازدید از فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری احیای زمین های کشاورزی در شهرستان حمیدیه، دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل های مدنی و نیز حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری در این سفر است.

وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیز رییس سازمان محیط زیست و چند تن از معاونان وزرا، معاون اول رییس جمهور را در این سفر دو روزه همراهی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می کند

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می کند