مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-27سياسي

نظارت بر دادسراها مستمر باشد/ ابلاغ قانون شورای حل اختلاف در آینده نزدیک


نظارت مستمر و مدیریت شده بر دادسراهای استان از وظایف دادستان های مراکز استان ها است و دادستان جدید شیراز باید نظارت مستمر و واقعی بر عملکرد دادسراها داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س)، به روایتی از حضرت علی (ع) پیرامون خط و منش مدیریتی اشاره و بر لزوم برنامه ریزی دقیق و جلوگیری و پیشگیری از خرابی امور تاکید کرد.

دادستان کل کشور بیان کرد: در دوره تحول قضایی بر این مسئله بسیار تأکید شده است و تمام اقدامات و فعالیت ها با یک برنامه ریزی خوب، در حال اجرا هستند.

وی به سند تحول قضایی اشاره کرد و گفت: در سند تحولی که توسط ریاست قوه قضاییه ابلاغ گردیده، دادستانی کل و دادستان ها بیشترین وظایف و مسئولیت ها را دارند به طوری که 33 تکلیف مستقیم برای دادستانی کل و 31 تکلیف به صورت موردی و به عنوان همکار به این مرجع محول شده است که در مجموع، 64 وظیفه مستقیم و غیرمستقیم بر عهده دادستانی قرار گرفته است.

وی افزود: همه ما چه در دادستانی کل و چه در تمام دادسراها، وظیفه داریم سند تحول را به نحو احسن عملیاتی کنیم و با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر دادسراها مستمر باشد/ ابلاغ قانون شورای حل اختلاف در آینده نزدیک

نظارت بر دادسراها مستمر باشد/ ابلاغ قانون شورای حل اختلاف در آینده نزدیک