مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-27سياسي

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده


در نطنز از طریق نفوذ و خیانت داخلی این خرابکاری صورت گرفته است و افرادی که در این زمینه عامل بودند شناسایی و تحت تعقیب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجتبی ذوالنوری، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران گفت: این قانون یک زمان بندی دارد یک بعد آن که اصلی ترین بخش آن می باشد و از 5 اسفند آغاز می شود، توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی می باشد اما آنچه مربوط به قبل 5 اسفند است شروع به ساخت، نصب سانتریفیوژ های پیشرفته بود که سازمان انرژی اتمی کامل اجرا کرده است.

گزارش های دریافتی از سازمان انرژی اتمی مثبت بوده استرییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: از اهداف قانون و اقدامات برنامه ریزی شده برای اجرای این قانون مطلقا عقب نیستیم و یقینا اگر طرف های برجامی به تعهدات خود تا 5 اسفند عمل نکنند مرحله بعدی قانون اجرا می شود.

ذوالنوری افزود: در خصوص غنی سازی اورانیوم این فرصت داده شده تا پایان سال 120 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد غنی سازی شود که این کار آغاز شده و طبق بررسی های صورت گرفته خروجی خوبی هم داشته است از همین رو پیش بینی ما این است که حجم تکلیفی قانون صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده

شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده