مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-27سياسي

اتمام باند دوم خلیل آباد به سمت بردسکن به طول 15 کیلومتر


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر 8 کیلومتر از جاده خلیل آباد به بردسکن برای آسفالت آماده است، گفت: مابقی پروژه تا کندر که در حوزه خلیل آباد است تا پایان سال مالی 99 توسط راه و شهرسازی مصوب و اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، محمد صادق معتمدیان عصر امروز در جلسه جمع بندی سفر به خلیل آباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران نباید برای ارائه خدمات به مردم هیچ گونه محدودیتی داشته باشند، با توجه به اینکه یکی از مطالبات به حق مردم ترشیز دو بانده کردن جاده است، اولویت اول دوبانده کردن مسیر شادمهر تا انابد بردسکن بوده که تاکید می شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دو بانده شده محور خلیل آباد به بردسکن به طول 15 کیلومتر علاوه بر آسفالت زیرسازی، یکی از اقداماتی است که باید انجام شود.

وی افزود: همه مدیران استانی باید برای پیگیری مطالبات مردم و نیز استفاده از اعتبارات ملی تلاش مضاعف را داشته باشند و ظرفیت ماده 56 را مورد توجه قرار دهند.

معتمدیان بیان کرد: برای خدمت رسانی به مردم باید مجدانه تلاش کنید، زیرا با توجه به محدودیت ها و مشکلات اقتصادی که بر مردم حاکم است آنچه که می تواند توجه و رضایتمندی مردم را داشته باشد، پیگیری امور کاری آنان در مدت زمان کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام باند دوم خلیل آباد به سمت بردسکن به طول 15 کیلومتر

اتمام باند دوم خلیل آباد به سمت بردسکن به طول 15 کیلومتر