مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-27اقتصادي

تعداد کد های بورسی به 57 میلیون رسید/ حمایت تمام قد وزیر اقتصاد از بازار سرمایه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، حسن قالیباف اصل در مراسم معارفه رییس جدید سازمان بورس افزود: - رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار، صحنه بازار سرمایه در سال جاری را متفاوت از سال های گذشته ارزیابی کرد و گفت: پیش از این سالانه تا 300 هزار کد صادر شد، در حالی که تعداد کد های بورسی هم اکنون با احتساب کد های سهامداران عدالت به 57 میلیون رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، حسن قالیباف اصل در مراسم معارفه رییس جدید سازمان بورس افزود: آزادسازی سهام عدالت بعد از 14 سال رخ داد که کار بسیار عظیمی را می طلبید و همکاران ما در شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادند.

وی اظهار داشت: امسال همکاران فناوری تلاش کردند تا سامانه معاملات را در ترید تقویت کنند، به طوری که امسال 4میلیون نفر به صورت الکترونیکی احراز هویت شدند.

قالیباف با بیان اینکه شورای عالی بورس در دو مرحله به صندوق های بازار سرمایه کمک کرد، گفت: هم اکنون ارزش دارایی های صندوق ها از 200هزار میلیارد تومان در انتهای سال گذشته، به 412هزار میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کد های بورسی به 57 میلیون رسید/ حمایت تمام قد وزیر اقتصاد از بازار سرمایه

تعداد کد های بورسی به 57 میلیون رسید/ حمایت تمام قد وزیر اقتصاد از بازار سرمایه