مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-27اقتصادي

افزایش روابط تجاری ایران و عمان با استفاده از منابع ارزی جدید


رییس کل بانک مرکزی در ادامه دیدارهای خود با مقامات کشور عمان، در نشستی مشترک با رییس بانک مرکزی عمان (طاهر سلیم الامری) و وزیر صنعت و تجارت این کشور (قیس بن محمد الیوسف) به بررسی راهکارهای گسترش روابط اقتصادی دو کشور پرداخت.

- رییس کل بانک مرکزی در ادامه دیدارهای خود با مقامات کشور عمان، در نشستی مشترک با رییس بانک مرکزی عمان (طاهر سلیم الامری) و وزیر صنعت و تجارت این کشور (قیس بن محمد الیوسف) به بررسی راهکارهای گسترش روابط اقتصادی دو کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست طرفین در خصوص افزایش روابط بانکی و تجاری با تاکید بر ظرفیت های دو کشور با توجه به تحولات منطقه ای و بین المللی با استفاده از منابع جدید ارزی رایزنی کردند.

رییسی اعلام بانک مرکزی، رییس کل بانک مرکزی روز گذشته در راس هیاتی شامل معاونان وزارتخانه های صمت و بهداشت به همراه معاون ارزی بانک مرکزی به منظور انجام مذاکرات در خصوص پیشبرد همکاری های بانکی و تجاری بین ایران و عمان عازم مسقط پایتخت این کشور شده است.

تأکید بر توسعه روابط اقتصادی و بانکی ایران و عمان و تعمیق روابط بانکی و تجاری دو کشور باتوجه به شرایط جدید بین المللی موضوع اصلی رایزنی های دکتر همتی با مقامات عمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روابط تجاری ایران و عمان با استفاده از منابع ارزی جدید

افزایش روابط تجاری ایران و عمان با استفاده از منابع ارزی جدید