مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-27اقتصادي

خرید 215 میلیارد ریال کتاب از درگاه بانک صادرات ایران


بانک صادرات ایران در شش روز اول برپایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تجهیز زیرساخت های بانکداری الکترونیک، شرایط خرید اینترنتی بیش از 215 میلیارد ریال کتاب را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک صادرات، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت این بانک از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شد که در شش روز اول این نمایشگاه نزدیک به 124 هزار تراکنش از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران برای خرید بیش از 215 میلیارد ریال انجام شد.

این نمایشگاه تا ساعت 24 روز هشتم بهمن ماه سال جاری تمدید شده و بانک صادرات ایران بستر بانکداری اینترنتی لازم برای نقل و انتقال وجوه خرید از این نمایشگاه را ایجاد و پشتیبانی کرده است.

این بانک به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگ و کمک به ترویج و توسعه کتابخوانی از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تجهیز زیرساخت های بانکداری الکترونیک و تخصیص یارانه خرید کتاب به دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها حمایت کرد و ضمن حمایت 30 میلیارد ریالی برای کمک به تخصیص بن خرید کتاب به دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، مشتریان برتر خود را از طریق هدیه های انگیزشی برای حضور و خرید کتاب از این نمایشگاه تشویق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 215 میلیارد ریال کتاب از درگاه بانک صادرات ایران

خرید 215 میلیارد ریال کتاب از درگاه بانک صادرات ایران