مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-27اقتصادي

جایگاه ویژه پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین المللی


مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در توسعه ترانزیت بین المللی در حوزه های مسافر و کالا نقش ویژه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد هدایتی، روز چهارشنبه در بازدید از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز، افزود: این پایانه ها همچنین در تسهیل حمل و نقل بین المللی در حوزه کشورهای شمال غرب کشور و رونق اقتصادی آذربایجان شرقی نقش اساسی دارند.

وی اظهار داشت: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در سال جاری با وجود محدودیت در فعالیت پایانه های مرزی کشور به علت شیوع ویروس کرونا جزو مرزهای فعال در تأمین بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور بودند.

هدایتی، ادامه داد: تردد بیش از 116 هزار وسیله نقلیه سنگین از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در 10 ماه سال جاری حاکی از نقش این پایانه ها در ترانزیت و حمل و نقل بین المللی است.

در این بازدید مدیران پایانه های مرزی جلفا و نوردوز نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای فعال نگهداشتن مرزها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه کرده و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ویژه پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین المللی

جایگاه ویژه پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین المللی