مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-27سياسي

برگزاری افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی


افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش در کانون پرورش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در این مراسم گفت: هر کدام از ما در مسئولیت هایی که هستیم نسبت به آینده کشور دغدغه هایی داریم و به ویژه کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش داشتند افراد محدودی بودند که در آن ایام زندان رفتند و شکنجه شده اند زخمی شدند شهید شدند تا توانستند این انقلاب بزرگ را به پیروزی برسانند حتماً برای همه مردم ایران خصوصاً آن نسل همواره یک حساسیتی به آینده انقلاب و نظام نگاه می شود.

وی ادامه داد: در دوران بعد از انقلاب روزگار های سختی هم به وجود آمد در آن زمان فرصت ها استثنایی بود و جنگ پیش آمد و نیاز بود که افراد نه در شعار بلکه در عمل سینه سپر کنند و از کیان نظام دفاع کنند و خیلی ها در این بخش مردانه ایستادند.

شهید دادن و برای این انقلاب و نظام سرمایه گذاری کردند از این نوع آینده ام این انقلاب برای آنها بسیار حساس است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی

برگزاری افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی