مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-27اجتماعي

ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات به مدارس فنی و حرفه ای فارس


مدیر کل آموزش و پرورش فارس از ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد اسماعیلی در آیین ارسال کاروان تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان فارس با اشاره به اینکه کار آفرینی و مهارت آموزی یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است گفت: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی به خصوص در آموزش مهارت ها که راهبردهای اصلی آموزش های فنی حرفه ای و کار و دانش است قدم های بسیار مؤثری در سطح استان توسط همکاران ما در اداره فنی حرفه ای و کاردانش برداشته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ماهیت آموزش های فنی حرفه ای و کار و دانش را مشارکتی دانست و گفت: ما در این زمینه برای رسیدن به موفقیت به کمک تمامی نهادها، ارگان ها و دستگاه ها نیاز مندیم که این تعامل در سطح استان به خوبی اتفاق افتاده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ما در دوران انقلاب صنعتی چهارم قرار گرفته ایم، دوره ای که تغییرات بسیار سریع اتفاق می افتد و شتاب بسیار زیادی دارد گفت: بدون تردید در آینده نزدیک شغل های جدید جایگزین مشاغل فعلی خواهند شد و وظیفه ماست که بتوانیم نیروی انسانی کارامد و ماهر متناسب با نیاز روز کشور اسلامی مان تربیت کنیم که این امر در همه هنرستان کشور بخصوص در استان فارس با محوریت هنر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات به مدارس فنی و حرفه ای فارس

ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات به مدارس فنی و حرفه ای فارس