مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-27اقتصادي

پرداخت عوارض شهری آهنگ خوبی ندارد


در آستانه جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، 42 طرح شهری در حوزه فرهنگ، فضای سبز، خدمات و عمران با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: در آستانه جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، 42 طرح شهری در حوزه فرهنگ، فضای سبز، خدمات و عمران با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

سعید ابریشمی راد امروز (چهارشنبه_8 بهمن) در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه شهری، نیازمند یک برنامه همه جانبه نگر و عدالت محور است و رسیدن به این هدف نیازمند تعامل سازنده با شهروندان است.

وی افزود: با هدف حفظ و توسعه تپه های سیلک، 105 هکتار عرصه و حریم مشخص شده که از حریم شهری تفکیک شده است و برای رعایت حقوق شهروندان مالک زمین های حریم درجه یک آن 400 قطعه زمین در شهرک فتح المبین اختصاص یافته است.

شهردار کاشان تصریح کرد: با تشکیل صندوق منابع آزادسازی سیلک دولت مکلف به تخصیص منابع برای آزادسازی حریم این اثر تاریخی است، اما تاکنون با گذشت چندین سال هیچ اقدامی نشده است.

ابریشمی راد تاکید کرد: خانه بروجردی، یک اثر تاریخ و شکوه توانمندی و هنر است، اما بازار کاشان و الحاقات آن هم اثر هنری است که روح زندگی در آن جریان دارند بنابراین ارزش آن باید حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت عوارض شهری آهنگ خوبی ندارد

پرداخت عوارض شهری آهنگ خوبی ندارد