مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-27سياسي

لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در مسیر تقنین


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از تدوین لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان خبر داد و گفت: این لایحه در مسیر تقنین قرار دارد.

- معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از تدوین لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان خبر داد و گفت: این لایحه در مسیر تقنین قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، کارگاه نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان با تاکید بر کودکان پناهنده و مهاجر صبح امروز 8 بهمن 1399 در شهر قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در افتتاحیه این کارگاه ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: اساسا نوع رفتار در برخورد با افرادِ در معرض خطر و به خصوص کودکان با سایر موارد حقوقی متفاوت است، امروز می توان با قطعیت گفت که موضوع حمایت از بشر و به طور خاص حمایت از اطفال و نوجوانان در هیچ مکتبی به اندازه اسلام مورد تاکید قرار نگرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از رویکردهای دستگاه قضایی ناظر بر این موضوع است که رفتار قضات و دستگاه قضایی در برخورد با مسئله کودکان و اطفال باید با دقت و ظرافت بیشتری نسبت به سایر موارد انجام شود، برگزاری 30 کارگاه تخصصی در زمینه اطفال و نوجوانان در چند سال گذشته موید این ادعاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در مسیر تقنین

لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در مسیر تقنین