مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-27اقتصادي

مدیران به جای طرح مکرر مشکلات راه حل اجرایی ارائه دهند


استاندار خراسان جنوبی بااشاره به اینکه مدیران باید به جای طرح مکرر مشکلات راه حل اجرایی ارائه دهند،گفت:کلید قفل بازگشایی یزدان در فایده دار کردن این راه اندازی برای افغانستانی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری صبح چهارشنبه در ستاد توسعه خاوران با اشاره به اینکه فرصت مرز پیشران توسعه خراسان جنوبی است، اظهارکرد: ما درباره بازگشایی یزدان نشست های مختلفی با طرف افغانستانی داشته ایم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در پایانه مرزی یزدان در طرف ما همه امکانات و زیر ساخت ها فراهم است ولی طرف افغانستانی مسائلی را مطرح و مجوز لازم را برای بازگشایی نمی دهد.

ملانوری ادامه داد: طرف افغانستانی این نکته را مطرح می کند که بازگشایی پایانه مرزی یزدان چه فایده ای برای ما دارد؟ چرا که در شرایط فعلی حجم صادرات ما از کشور افغانستان بسیار بیش از حجم واردات از آن کشور است.

بازگشایی یزدان برای افغانستانی ها فایده دار شود وی ادامه داد: ما باید به راهکارهایی بیندیشیم که بازگشایی پایانه مرزی یزدان برای طرف افغانستانی هم فوایدی به همراه داشته باشد و این راهکارها و برنامه ها بی شک کلید قفل مذاکرات آینده با دوستان افغانستانی درباره بازگشایی مرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به جای طرح مکرر مشکلات راه حل اجرایی ارائه دهند

مدیران به جای طرح مکرر مشکلات راه حل اجرایی ارائه دهند