مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-27سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در جهرم برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، به شکل هماهنگ کشوری و در بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، چهارشنبه 8 بهمن در یک نشست خبری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: رزمایش های الی بیت المقدس بسیج که در گذشته در قالب رزمایش های رزمی دفاعی گردان محور، برگزار می شد، اکنون به علت شرایط خاص اپیدمی بیماری کرونا در کشور با شیوه جدید و منطبق بر دستورالعمل های بهداشتی، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان برای مقابله با رخدادهای مختلف، رزمایش الی بیت المقدس سال 1399 بسیج را به صورت پایگاه محور و حوزه محور معرفی و اضافه کرد: این رزمایش به مدت 10 روز، در ایام الله دهه فجر انقلاب برگزار می شود.

این مقام نظامی با یادآوری فعالیت های بسیجیان در مقابله با بحران های مختلف طبیعی و بیماری کرونا، گفت: رزمایش الی بیت المقدس امسال، شامل برپایی تورهای ایست و بازرسی، شامگاه یادیاران، گشت های رضویون، گشت های خودرویی و گشت های عملیاتی در سطح شهرستان جهرم خواهد بود.

احمدی برگزاری برنامه های حلقه های تربیتی صالحین، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، رزمایش دفاع زیستی، برگزاری نمایش اقتدار در معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در جهرم برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در جهرم برگزار می شود