مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-27سياسي

آقای علی عسگری! رفتارتان در اخراج عوامل برنامه زاویه تاسف انگیز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه ای از اقدام رییس سازمان صدا و سیما در خصوص اخراج عوامل برنامه زاویه انتقاد کرد.

- چند روز گذشته و پس از حواشی پیش آمده درباره سخنانِ ناشایست مهمان برنامه زاویه در شبکه چهار، پیام عذرخواهی شما از رییس جمهور و همچنین خبر توبیخ مجری و دست اندکاران برنامه، برکناری ایشان و ممانعت از ادامه اجرای برنامه توسط جناب عالی، منتشر شد.

آقای علی عسکری! شما بهتر از هر شخص دیگری باید بدانید و میدانید که اتفاقی که در آن برنامه شاهد بودیم، امکان دارد در هر برنامه زنده ای رخ بدهد و اساساً، اتفاقاتِ پیش بینی نشده ای نظیر آن، از اقتضائات برنامه زنده است.

تذکر حرفه ای مجری نیز نشان داد که عوامل برنامه، بیش از هر کس دیگری، نسبت به حاشیه رفت برنامه حساسیت دارند؛ مهمان برنامه توسط مجری به محور اصلی برنامه و همچنین آداب گفتگو راهنمایی شد و تا پایان برنامه دیگر آن مطالب تکرار نشد.

حتی در پایان برنامه تاکید شد که آنچه در این برنامه ها گفته می شود، موضع برنامه و سازمان نیست؛ بلکه موضع خود مهمانان حاضر است.

اما آنچه غیرمعمول و تأسف برانگیز بود، رفتار غیرحرفه ای و سیاست زده حضرت عالی و معاونان سازمان متبوعتان در خبر اخراج عوامل برنامه و توبیخ آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای علی عسگری! رفتارتان در اخراج عوامل برنامه زاویه تاسف انگیز بود

آقای علی عسگری! رفتارتان در اخراج عوامل برنامه زاویه تاسف انگیز بود