مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-27سياسي

فراگیری و توجه به جوانان محور اصلی برنامه های فجر انقلاب در اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید در برنامه های خود فراگیری، شادی، وحدت آفرینی و امید را قرار بدهیم؛ از دیگر شاخص های مهم برنامه ها توجه به جوانان و نوجوانان و برنامه های تعاملی با آن ها و توجه به کمک مومنانه و رفع مشکلات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی صبح امروز در نشست خبری گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب یک حرکت پیرامون مسائل دینی، معنوی و عدالت است که در  سال 1357 به اوج خود رسید و هدف آن ایجاد حاکمیت دینی در کشور بود و رهبر این حرکت خود یک مرجع دینی بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در مسیر انقلاب، امام در برابر ذلت و خواری کشور ایستاد و مردم نیز در این مسیر با او همراه شدند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب 57، سران حکومت تصمیم داشتند که هر 15 روز با سفرای کشورهای انگلستان و آمریکا نشست برگزار کنند تا سیاست گذاری های خود را از طریق آن ها پیگیری کنند اما با وقوع انقلاب این تصمیم اجرایی نشد.

به گفته احمدی پیروزی انقلاب را می توان مدیون عواملی همچون نصرت الهی، هدایت امام که خود نشات گرفته از آیات قرآن بود، اتحاد مردم و حرکت آن ها که حول محور اسلام بود و درایت دقیق امام دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری و توجه به جوانان محور اصلی برنامه های فجر انقلاب در اصفهان

فراگیری و توجه به جوانان محور اصلی برنامه های فجر انقلاب در اصفهان