مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-27ورزشي

حوزه جوانان در همدان مغفول مانده است/ توزیع امکانات باید متوازن باشد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه جوانان مغفول مانده است گفت: متأسفانه جوانان در همدان رها شده اند و به خاطر نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر هستند اما برخی از مدیران از خارج از استان نیروی کار می آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی بعد از ظهر امروز در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با اشاره به جمعیت بالای شهرستان همدان و عدم توزیع متوازن امکانات در استان را یک مشکل عنوان کرد و افزود: به برخی از مناطق و روستاها توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه باید در مهندسی توزیع امکانات بازنگری صحیح انجام شود گفت: در استان ظرفیت سنجی و نیازسنجی درست و صحیح انجام نشده است در صورتی که در این حوزه باید کار دقیق تر اقدام شود تا استعدادها هدر نرود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از پروژه ها مطالعات و جانمایی ها درست انجام نشده که این موضوع باعث هدررفت بیت المال شده است گفت: موارد مربوط به ورزش و جوانان را اولویت سنجی کنید و به ما ارائه دهید تا ما موارد داخلی را در استان و مواردی که مربوط به کشور است را در سطح وزیر و معاون وزیر دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه جوانان در همدان مغفول مانده است/ توزیع امکانات باید متوازن باشد

حوزه جوانان در همدان مغفول مانده است/ توزیع امکانات باید متوازن باشد