مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-27اقتصادي

تحقق چشم انداز تولید 50 میلیون تن فولاد در کشور امیدآفرین است


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ارتقای رتبه جهانی کشور در زمینه تولید فولاد گفت: با تحقق چشم انداز 1404 و افزایش تولید فولاد تا 50 میلیون تن زمینه جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، - فراهم می شود و این موضوع بسیار امیدوارکننده است.

یدالله موحد امروز هشتم بهمن ماه در نشست رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در سیرجان اظهار کرد: گزارشات موجود در سطح کلان کشوری بیانگر آن است که کشور در حوزه صنعت فولاد پیشرفت چشمگیری داشته و جایگاه جهانی کشور در این زمینه از رتبه 20 به رتبه 10 رسیده است .

وی افزود: در حال حاضر سالیانه 28 میلیون تن فولاد در کشور تولید می شود و چشم انداز 1404 نیز 50 میلیون تن است و اگر به این هدف دست یابیم رتبه جهانی کشور در صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر به سرعت ارتقا می یابد.

موحد با تاکید بر این مطلب که خام فروشی مواد معدنی و کانی ها در سطوح مدیریتی استانی و کشوری همواره مورد نقد بوده است، گفت: فروش مواد معدنی ارزشمند کشور به صورت خام و واردات کالاهای بی کیفیت توجیه پذیر نیست و از این رو باید قدر پهنه های معدنی موجود را دانسته و به خوبی از آنها استفاده کرد.

رییس کل داگستری استان کرمان بر تکمیل چرخه تولید فولاد در استان کرمان تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند تولید فولاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق چشم انداز تولید 50 میلیون تن فولاد در کشور امیدآفرین است

تحقق چشم انداز تولید 50 میلیون تن فولاد در کشور امیدآفرین است