مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-27اقتصادي

دستور مجدّد استاندار قم برای تسریع در حل مشکل تولیدکنندگان ماسک


استاندار قم، دستگاه های دست اندرکار از جمله دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را مُوظّف به تسریع در حل مشکل تولیدکنندگان ماسک و پیگیری این امر تا حصول نتیجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان دوباره مشکل تولیدکنندگان ماسک در قم همراه بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این نشست و درباره این موضوع بیان داشت: استان قم در آغاز شیوع کرونا با فقدان واحدهای تولیدی ماسک و کمبود آن مواجه بود، اما اکنون 14 واحد تولیدی در استان به تولید ماسک اشتغال دارند.

محمود سیجانی افزود: ظرفیت اسمی تولید روزانه این واحدها، 2.

5 میلیون ماسک سه لایه و حدود 80 هزار ماسک تخصصی N95 است که البته این واحدها توانستند به تولید روزانه یک میلیون ماسک در روز برسند.

وی اضافه کرد: از این 14 واحد تولیدی، 6 واحد علاوه بر ماسک به تولیدات دیگر هم می پردازند، اما 8 واحد صرفا بر تولید ماسک تمرکز دارند.

سیجانی با بیان این که در حال حاضر حدود 9 میلیون ماسک مازاد در استان دپو شده است تصریح کرد: درخواست تولیدکنندگان، اجازه صادرات ماسک است، اما ظاهرا معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این امر مخالفت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور مجدّد استاندار قم برای تسریع در حل مشکل تولیدکنندگان ماسک

دستور مجدّد استاندار قم برای تسریع در حل مشکل تولیدکنندگان ماسک