مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-27اقتصادي

مذاکره ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی


در ادامه مذاکره های دو روزه در مقسط جلسه مشترکی با رییس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت این کشور برگزار و در آن بر ایجاد تمهیدهای لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ عبدالناصر همتی روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز (چهارشنبه- هشتم بهمن ماه 99) در ادامه مذاکره های دو روزه در مقسط جلسه مشترکی با رییس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت این کشور داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مذاکره های مهمی برای ایجاد تمهیدهای لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام شد.

همتی نوشت: معاونان وزارتخانه های صنعت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهاد ها و راهکارهای خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی را مطرح کردند.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: روز گذشته نیز مذاکره های مفیدی با وزیر امور خارجه عمان انجام شد.

وی نوشت: مسوولان اصلی روابط مالی و تجاری بین المللی عمان در این جلسه ها علاقمندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با ایران را بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای انجام مذاکرات در خصوص مسایل بانکی و تجاری به عمان سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی

مذاکره ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی