مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-27اقتصادي

افتتاح 14 طرح اشتغال زا گلستان در دهه فجر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 14 طرح اشتغال زایی با اعتبار 110 میلیارد تومان در دهه فجر در استان افتتاح می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 14 طرح اشتغال زایی با اعتبار 110 میلیارد تومان در دهه فجر در استان افتتاح می شود.

سعید مازندرانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته دهه فجر امسال 105 برنامه شاخص در 14 شهرستان و همچنین 12 برنامه استانی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی مهارت زندگی، تقدیر از بنگاه های کارگری، برنامه های فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدای کارگر و مسابقه دارت از جمله برنامه هایی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه فجر برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: در دهه فجر کارخانه خوراک دام، توسعه میگو در گلستان، اولین کارگاه صنعتی ریسندگی ابریشم در شهرستان گالیکش و همچنین 14 طرح توسط صندوق کارآفرینی امید در استان افتتاح می شود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات روستایی و پشتیبان دیگر، 14 طرح با حجم سرمایه گذاری 110 میلیارد تومان و اشتغال زایی 201 نفر در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 14 طرح اشتغال زا گلستان در دهه فجر

افتتاح 14 طرح اشتغال زا گلستان در دهه فجر