مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-27سياسي

پیش بینی قانون تضاد منافع در اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب نهایی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و همچنین پیش بینی قانون تضاد منافع در اساسنامه این سازمان خبر داد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب نهایی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و همچنین پیش بینی قانون تضاد منافع در اساسنامه این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سعید رضا عاملی در جلسه 836شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر دیروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به مصوبه اول جلسه پیرامون هیئت تجدید نظر مصوب شورا در وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی(مصوبه 630شورا)، اظهار کرد: حکم عضویت دو نفر نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی به اتمام رسیده بود که بر اساس مصوبه جلسه، دکتر محمد رضا مخبر دزفولی و دکتر عبدالله جاسبی برای سه سال به عنوان نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این هیئت انتخاب شدند.

وی با اشاره به مصوبه دوم جلسه در خصوص مصوبه شورای راهبری استعدادهای درخشان(مصوبه 502شورا) گفت: در ترکیب اعضای این شورا به پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قانون تضاد منافع در اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

پیش بینی قانون تضاد منافع در اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک