مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-27ورزشي

ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ برتری/ بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که خیلی ها تصور می کنند خبر حضور یک بازیکن غیر حرفه ای یا به اصلاح چاق در تمرینات پرسپولیس رخ داده اما این بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان استقلال حضور دارد.

- ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ برتری/ بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است! یکی از مربیان استقلال که سمتی مهم در تیم های آکادمی باشگاه استقلال دارد به واسطه اینکه پدر بازیکن مورد نظر با فامیلی (ق) مبالغی را به تیم های پایه کمک کرده پسر وی را به تمرینات ریکاوری بزرگسالان استقلال دعوت کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که خیلی ها تصور می کنند خبر حضور یک بازیکن غیر حرفه ای یا به اصلاح چاق در تمرینات پرسپولیس رخ داده اما این بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان استقلال حضور دارد.

یکی از مربیان استقلال که سمتی مهم در تیم های آکادمی باشگاه استقلال دارد به واسطه اینکه پدر بازیکن مورد نظر با فامیلی( ق) مبالغی را به تیم های پایه کمک کرده پسر وی را به تمرینات ریکاوری بزرگسالان استقلال دعوت کرده است! این موضوع باعث تعجب بازیکنان استقلال شد و بازیکنان بزرگ تر این تیم در این مورد با سرمربی تیمشان صحبت کرده و از این موضوع گلایه کردند اما از آنجا که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود مساله به بیرون درز نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ برتری/ بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!

ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ برتری/ بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!