مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27اقتصادي

بانوان توانمند می توانند به خودکفایی کشور کمک کنند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» با ایجاد استقلال مالی و بهبود معیشت خانواده ها، بخشی از آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ایجاد استقلال مالی و بهبود معیشت خانواده ها، بخشی از آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.

فریبا محمدلو هشتم بهمن با بیاناینکه یکی از علت های بروز آسیب های اجتماعی را در جامعه مشکلات اقتصادی است، افزود: با توجه به وضعیت و تحریم های ظالمانه اقتصادی کشور و در راستای خودکفایی لازم است از توانمندی بانوان در تولید محصولات مورد نیاز استفاده شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، جایگاه و سهم کسب و کارهای خانگی در بازار ارتقاء می یابد، تصریح کرد: گسترش سهم بانوان در بازار می تواند به بهبود و رونق اقتصاد و کاهش وابستگی کشور کمک کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به اقدامات و نقش موثر جهاددانشگاهی در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان در اردبیل، تصریح کرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار که به کارفرمایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جهاددانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان توانمند می توانند به خودکفایی کشور کمک کنند

بانوان توانمند می توانند به خودکفایی کشور کمک کنند