مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-27سياسي

رمز موفقیت حاکمیت و رسیدن به اهداف داشتن کارگزاران شایسته است


رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موفقیت ها و شکستهای هر حکومت به کارگزاران آن بستگی دارد گفت: رمز موفقیت حاکمیت و رسیدن به اهداف داشتن کارگزاران شایسته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن فاطمه الزهرا (س) ری برگزار شد اظهار داشت: هر حکومتی متناسب با اهداف و آرمان هایی که دارد نیروها و کارگزارانی را برای انجام اهداف بر می گزیند و طبیعی است که متناسب با محتوای حکومت کارگزارانی انتخاب می شوند که این موضوع در همه دنیا و حکومت ها اجرا می شود.

تقوی با اشاره به اینکه رمز موفقیت حاکمیت داشتن کارگزاران شایسته است گفت: بسیاری از موفقیت ها باید به دست کارگزاران محقق شود و بسیاری از شکست ها و از هم پاشیدگی ها به دلیل عدم کارایی و سستی در انجام وظایف و عدم تعهد کارگزاران می باشد.

وی عنوان داشت: شواهد تاریخی فراوانی در خصوص اهمیت کارگزاران وجود دارد، چنانچه حضرت علی (ع) فرمود؛ برخی کارگزاران سبب نابودی حکومت ها می شوند و این نابودی به دلیل به کار گماردن کارگزاران پست و بی عرضه است و در جای دیگر می فرمایند که از هم پاشیدگی حکومت به 4 چیز وابسته است اول اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت حاکمیت و رسیدن به اهداف داشتن کارگزاران شایسته است

رمز موفقیت حاکمیت و رسیدن به اهداف داشتن کارگزاران شایسته است