مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-27سياسي

برای نماز نذر کنیم/ هویت به واسطه نماز بدست می آید


چرا هرگونه امکاناتی در شهرک های جدید به جز حسینیه و مکانی برای اقامه نماز جماعت وجود دارد و برای همه چیز به جز برای نماز نذر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، در ششمین اجلاس نماز استان فارس که به صورت آنلاین سخنرانی می کرد، از عدم توجه به احداث مسجد و حسینیه در شهرک های تازه تأسیس انتقاد کرد و گفت: چرا هرگونه امکاناتی در شهرک های جدید به جز حسینیه و مکانی برای اقامه نماز جماعت وجود دارد و برای همه چیز به جز برای نماز نذر می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نماز باید از روی علاقه و دلی باشد و این فریضه الهی بار نیست بلکه اهرم است که بار انسان را بلند می کند، گفت: وقتی دستان انسان در دست خداوند باشد، قوی می شود.

رییس ستاد اقامه نماز در کشور با تأکید بر اینکه مسلمانی و هویت ما مربوط به نماز است، گفت: هویت ما به پیشرفت های علمی که به دست می آوریم نیست بلکه جایی امتیاز و هویت داریم که با خدا رابطه داریم.

وی با بیان اینکه پیشرفت های مسائل سیاسی، اقتصادی، انتخابات و غیره همگی بعد از ارتباط با خداست، به آیات سوره علق اشاره کرد و گفت: قرآن نمی گوید اقْرَأْ بلکه می گوید اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ…؛ بخوان به نام پروردگارت… و در آیات پایانی این سوره هم، آه سجده دار آمده است یعنی خواندن ها باید به سجده ختم شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نماز نذر کنیم/ هویت به واسطه نماز بدست می آید

برای نماز نذر کنیم/ هویت به واسطه نماز بدست می آید