مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-27سياسي

اجرای دقیق طرح تحول قضایی در دادگستری کردستان با جدیت دنبال می شود


رییس کل دادگستری استان کردستان در راستای تحقق اهداف طرح تحول دستگاه قضایی از حوزه های قضایی شهرستان بیجار و بخش حسن آباد یاسوکند بازدید کرد .

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان در راستای تحقق اهداف طرح تحول دستگاه قضایی از حوزه های قضایی شهرستان بیجار و بخش حسن آباد یاسوکند بازدید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی به همراه معاونین خود از بخش های مختلف دادسرا و محاکم این حوزه های قضایی بازدید و ضمن رسیدگی به مشکلات حقوقی برخی از مراجعین، دستورات لازم برای حل مشکلات آن ها را صادر کرد و ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی ها در شعب مختلف، از سوی مسئولین مربوطه در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده ها قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان کردستان انجام بازدیدهای دوره ای از حوزه های قضایی را بخش مهمی از سازوکار نظارتی برشمرد و با تأکید مضاعف بر ضرورت اعمال نظارت های قانونی پیوسته از سوی دادستان ها نسبت به عملکرد قضات در صدور قرارهای تأمین کیفری تصریح کرد: دادستان ها باید بر عملکرد قضات نظارت مستمر داشته باشند.

رییس شورای قضایی استان کردستان بیان کرد: در 10 ماهه امسال تعداد 20 هزار و 971 فقره پرونده به دادگستری و شورای حل اختلاف بیجار وارد شده که از این تعداد 20 هزار و 924 پرونده آن مختومه شده و منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق طرح تحول قضایی در دادگستری کردستان با جدیت دنبال می شود

اجرای دقیق طرح تحول قضایی در دادگستری کردستان با جدیت دنبال می شود