مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27پزشكي

ارائه گواهی تست عدم ابتلا به کرونا برای پروازهای خارجی ورودی به مشهد ضروری است


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسافران پروازهای خارجی ورودی به مشهد باید گواهی سلامت همراه با تست pcr عدم ابتلا به کووید 19 را داشته باشند و به افرادی که فاقد این گواهی باشند اجازه ورود داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمدجعفر صادقی اظهار کرد: هر مسافر پرواز خارجی ورودی به مشهد باید یک گواهی سلامت همراه با تست pcr عدم ابتلا به کووید 19 را داشته باشد و شرکت های هواپیمایی بدون داشتن این برگه مجاز به صدور بلیط نیستند و به افرادی که فاقد این گواهی باشند اجازه ورود داده نمی شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از زمان صدور گواهی آزمایشگاهی نباید بیش از 96 ساعت گذشته باشد و افرادی که زمان سفرشان طولانی تر است باید غربالگری در بدو ورود به مقصد بعدی داشته باشند و اگر تستشان مثبت بود باید 14 روز قرنطینه شوند و کلیه هزینه ها بر عهده خود فرد است.

وی ادامه داد: هم وطنانی که قصد ورود به کشور را دارند درصورتی که مدت اقامتشان در خارج از کشور بیش از دو هفته باشد، باید گواهی سلامت داشته باشند و این گواهی به تأیید کنسولگری ایران در آن کشور رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گواهی تست عدم ابتلا به کرونا برای پروازهای خارجی ورودی به مشهد ضروری است

ارائه گواهی تست عدم ابتلا به کرونا برای پروازهای خارجی ورودی به مشهد ضروری است