مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27سياسي

دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می شود


استاندار یزد با بیان این که دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می شود، گفت: رسیدن به تمام اهداف کنگره شهدای یزد نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهاد های عمومی استان است.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می شود، گفت: رسیدن به تمام اهداف کنگره شهدای یزد نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهاد های عمومی استان است.

محمدعلی طالبی صبح امروز در جلسه ستاد کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که با حضور روسای کمیته های کنگره و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، اظهار کرد: به واسطه هزاران اقدامی که به منظور خدمت رسانی در دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می شود دومین کنگره ملی شهدای استان یزد برای همیشه در ذهن مردم و تاریخ ماندگار می شود.

وی با اشاره به اهمیت تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا در جامعه، افزود: برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا به بازشناسی راهی که شهدا برای سربلندی کشور طی کرده اند، کمک می کند.

استاندار با بیان این که برگزاری کنگره 4000 شهید استان، فرصت مناسبی برای ارائه خدمت به نظام و مردم است، ادامه داد: انتظار می رود همه افراد در دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی، تمام هم و غم خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می شود

دومین کنگره شهدای یزد در تاریخ ماندگار می شود