مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27سياسي

کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی در همدان


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی توسط شبکه اطلاعاتی بسیج سازمان اطلاعات سپاه استان همدان از 14 انبار خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی توسط شبکه اطلاعاتی بسیج سازمان اطلاعات سپاه استان همدان از 14 انبار خبر داد.

علی اکبر کریم پور با اشاره به کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی در همدان اظهار کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) با کار اطلاعات موفق به کشف 2530 قلم کالای لوازم خانگی به ارزش حدود 500 میلیارد ریال از 14 انبار شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این زمینه افزود: پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کریم پور با اشاره به کالاهای کشف شده خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده شامل یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی است.

وی تأکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه استان با اشراف کامل اطلاعاتی با هر نوع اقدامی که امنیت هم استانی ها را به خطر بیندازد، برخورد کرده و از عموم مردم درخواست می شود تا اطلاعات خود را با شماره تلفن 114 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی در همدان

کشف بزرگترین احتکار لوازم خانگی در همدان