مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27سياسي

توجه ویژه به زیرساخت ها در بودجه 1400/ اولویت ها در شیراز جابه جا شده است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود بودجه را نوشت و تقویت زیرساخت های کشور در آن را نادیده گرفت به همین دلیل نگاه ویژه ای در بودجه 1400 به این مهم شده است.

- ابراهیم عزیزی چهارشنبه 8 بهمن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: دولت لایحه بودجه 1400 را براساس زمانبندی با یک شرایط متفاوت نسبت به سال های قبل تقدیم مجلس کرد.

او با اشاره به طی نشدن روال عادی ارائه لایحه بودجه به مجلس و با یادآوری اینکه حتما آقای رییس جمهور برای حاضر نشدن در مجلس پاسخی دارند، گفت: معتقدیم همانگونه که 290 نماینده در صحن حضور دارند، ایشان هم می توانستند ضمن حضور در خانه ملت، بودجه را تشریح و الویت های بودجه ای را اعلام کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: براساس گزارش وزیر اقتصاد در کمیسیون تلفیق، در بودجه 1400 با عدد منفی رشد سرمایه گذاری نسبت به سال های 97 تا 99 مواجه هستیم.

همچنین در بخش رشد مالیات ها نسبت به سال 99 که 23 درصد بوده در بودجه سال آینده با 2 درصد تقلیل در این موضوع مواجه خواهیم شد.

عزیزی ادامه داد: با ورود بودجه به کمیسیون تلفیق و دو راه پیشنهاد شد، یکی رد کلیات و دیگری بررسی و اصلاح ساختار و رفع مشکلات لایحه بودجه بود تا با انجام اصلاحات اساسی و متناسب سازی بودجه با واقعیت ها و نیازهای روز مردم، در صحن علنی مطرح، بررسی و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به زیرساخت ها در بودجه 1400/ اولویت ها در شیراز جابه جا شده است

توجه ویژه به زیرساخت ها در بودجه 1400/ اولویت ها در شیراز جابه جا شده است