مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-27اقتصادي

آهک پاشی و گندزدایی روزانه مناطق مستعد شیوع کرونا در سمنان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از انجام ماهانه بیش از 40 تن آهک پاشی در مناطق مستعد شیوع کووید19 در سطح شهر سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از انجام ماهانه بیش از 40 تن آهک پاشی در مناطق مستعد شیوع کووید19 در سطح شهر سمنان خبر داد.

حمیدرضا پیوندی 8 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند از ابتدای امسال تا دی ماه باتوجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا طی یک عملیات به مدت 10 ماه به صورت روزانه در دو شیفت با اعتباری بالغ بر حدود500 میلیون ریال، اقدام به آهک پاشی ریل ها، کاورها و محوطه اطراف یک هزار و750 سطل زباله سطح شهر سمنان کرده است.

وی از مصرف ماهانه 40تن و 310 کیلوگرم آهک به منظور گندزدایی از این منالطق خبر داد و افزود: در این مدت افزون بر 10 هزار و 710 ریل و 100درصد سطل های زباله سطح شهر ضدعفونی وآهک پاشی شده است.

وی در خصوص دیگر اقدامات پیشگیرانه این سازمان در مقابله با این ویروس عنوان کرد: شست وشو و گندزدایی مکانیزه سطل های زباله و ریل وکاورها، غربالگری روزانه متصدیان پسماند خشک و توزیع ماسک و دستکش روزانه و ضدعفونی خودروها و چرخ دستی های آنان در دونوبت، تخلیه روزانه انبارها و شست وشو و گندزدایی غرف بازیافت و توزیع ماسک و دستکش به غرفه داران و پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهک پاشی و گندزدایی روزانه مناطق مستعد شیوع کرونا در سمنان

آهک پاشی و گندزدایی روزانه مناطق مستعد شیوع کرونا در سمنان