مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-27سياسي

تجدید میثاق اعضا ستاد دهه فجر استان تهران با آرمان های امام راحل


رؤسای کارگروه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور و استان تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر چهارشنبه و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رؤسای کارگروه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور و استان تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش در این مراسم، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و نمایندگان ادارات و نهادهای مختلف کشوری و لشگری حضور داشتند.

رؤسای کارگروه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور و استان تهران با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، به روان پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و بر ادامه یافتن راه امام و شهدا تأکید کردند.

مسئولان و رؤسای کارگروه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران سپس بر سر مزار همسر امام راحل حاضر شده و از صبر و ایستادگی این زن بافضیلت تجلیل کردند؛ شرکت کنندگان در این مراسم بر برگزاری باشکوه مراسم ایام الله دهه مبارک فجر (به صورت ویژه و خاص) تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق اعضا ستاد دهه فجر استان تهران با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق اعضا ستاد دهه فجر استان تهران با آرمان های امام راحل