مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-27سياسي

تخریب 2 ویلای غیرمجاز مقامات در فیروزکوه تهران


حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه بوشهر از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت پنج هزار متر مربع با ورود دادستانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا از دادگستری کل استان تهران، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیرمجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با ورود دادستانی و با وجود ممانعت هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مزبور تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

رضایی اظهار داشت: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، 26 مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و پنج هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2 ویلای غیرمجاز مقامات در فیروزکوه تهران

تخریب 2 ویلای غیرمجاز مقامات در فیروزکوه تهران