مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-27سياسي

مشکلات بیمارستان بهمن زنجان با جدیت پیگیری شود


رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: مشکلات بیمارستان بهمن باید با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: مشکلات بیمارستان بهمن باید با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی، استان زنجان ظرفیت های بسیار خوبی در جذب سرمایه گذار و حوزه سرمایه گذاری در بخش صنعت کشاورزی و سایر صنایع دارد ولی باید از ارائه مجوز برای راه اندازی و فعالیت صنایع مزاحم و تهدیدکننده منابع آبی و خاکی در استان پرهیز شود.

وی ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مجمع نمایندگان استان در تصویب قانون شوراهای حل اختلاف برای ادامه فعالیت، بیان کرد: با این اقدام هم صلاحیت شوراهای حل اختلاف و هم وضعیت استخدامی کارکنان این مرکز تعیین تکلیف شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

رییس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه در استان مشکلاتی در حوزه آب و تغییر کاربری اراضی ملی وجود دارد، ادامه داد: اقدامات در این دو حوزه در استان ها بعضاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمارستان بهمن زنجان با جدیت پیگیری شود

مشکلات بیمارستان بهمن زنجان با جدیت پیگیری شود