مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27سياسي

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی منت به مردم نیست


بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به منزله منت گذاشتن بر سر مردم نیست بلکه بیانگر موفقیت در نوکری مسئولین به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنامجو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای متنوع در عرصه های مختلف است، اظهار کرد: باید مسئولین در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای به روز انقلاب را بازگو کنند.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری در ایام دهه فجر متفاوت تر از سال های قبل، افزود: شهرداری های در سراسر استان باید پای کار بوده و متفاوت تر از سالهای قبل که مردم در صحنه حضور داشت عمل کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: اصناف، کسبه و بازاریان در تزیین شهر به کمک شهرداری ها آمده و سردرب محل کسب خود را به پرچم ها و پوسترها تزیین کنند و این ایام را گرامی بدارند.

بهنامجو در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دوری از مسائل حزبی و جناحی را جایز ندانست و افزود: سخنرانان و مسئولین در ارائه گزارش عملکرد خود رضایت و مطالبات مردم را پیگیری کنند چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنیانگذاری شده است.

وی به تخصیص بودجه های عمرانی برای پروژه های استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در شرایط اقتصادی نامساعد کشور، استان اردبیل در جذب تسهیلات بخش صنعتی عملکرد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی منت به مردم نیست

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی منت به مردم نیست