مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27بين الملل

ابراز حمایت رییس جمهور چین از خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در تماس تلفنی با مون


طبق اعلام کاخ آبی ریاست جمهوری کره جنوبی در روز چهارشنبه، شی جینپینگ ، رییس جمهور چین حمایت فعال خود را از ابتکار سئول برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره ابراز داشته و خواستار تلاش هایی مطابق با منافع مشترک هر دو کشور چین و کره جنوبی شده است.

- ابراز حمایت رییس جمهور چین از خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در تماس تلفنی با "مون" طبق اعلام کاخ آبی ریاست جمهوری کره جنوبی در روز چهارشنبه، "شی جینپینگ"، رییس جمهور چین حمایت فعال خود را از ابتکار سئول برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره ابراز داشته و خواستار تلاش هایی مطابق با منافع مشترک هر دو کشور چین و کره جنوبی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، شی این اظهارات را روز سه شنبه طی صحبت های تلفنی خود با مون جائه-این ، رییس جمهور کره جنوبی مطرح کرده است.

مون نیز در این تماس گفت، امیدوار است سئول و پکن بتوانند برای افتتاح اجلاس سه جانبه ای بین دو کشور و همراه ژاپن، همکاری کنند.

شی این طور پاسخ داد که چین به منظور افتتاح این اجلاس در اولین زمان ممکن، همکاری خود با کره جنوبی را تقویت خواهد کرد.

سئول برنامه ریزی کرده بود که سال گذشته میزبانی این اجلاس سالانه را که به نوبت در هر سه کشور برگزار می شود، بر عهده بگیرد، اما ظاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز حمایت رییس جمهور چین از خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در تماس تلفنی با مون

ابراز حمایت رییس جمهور چین از خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در تماس تلفنی با مون